Να παρθούν τώρα πίσω οι απολύσεις στην Quality Call Sales


Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Εν μέσω πανδημίας είδαμε ότι οι συνθήκες εργασίας στην Quality Call Sales δεν άλλαξαν καθόλου και ίσα ίσα έγιναν χειρότερες χωρίς να έχουν ληφθεί τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας. Υπήρχαν κρούσματα στο χώρο και ενώ θα έπρεπε να γίνουν μαζικά τεστ σε όλη την εταιρία, έγιναν μόνο σε έναν αριθμό πωλητών(στο τμήμα που εμφανίστηκε το κρούσμα) και ουτε καν σε όλο τον όροφο που οι συνάδελφοι ερχόντουσαν σε καθημερινή επαφή μεταξύ τους.

Τα μέτρα που αφορούν την καθαριότητα είναι ελλιπή και πραγματοποιήθηκαν για να μας «κλείσουν τα μάτια». Στα τμήματα των πωλήσεων συνεχίζεται να χρησιμοποιούνται ίδια ακουστικά και πληκτρολόγια μετά την αλλαγή της βάρδιας. O γιατρός της εταιρίας είναι άφαντος με συνέπεια να αναγκάζονται εργαζόμενοι της εταιρίας να κάνουν θερμομέτρηση στους συνάδελφους που έρχονται να εργαστούν (κάτι που και αυτό δεν είναι επαρκές και δεν απέτρεψε την εμφάνιση αρχικά του κρούσματος). Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ο ένας πάνω στον άλλο αφού δεν τηρείται η τηλεργασία στο 50% των εργαζομένων.

Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν απλήρωτες υπερωρίες, χρωστούμενες άδειες που φυσικά δεν δίνονται ποτέ, αλλά και δεν αποζημιώνονται, άσχημη συμπεριφορά στο περιβάλλον εργασίας και απολύσεις στο όνομα της μη παραγωγικότητας και μάλιστα πριν καν οι συνάδελφοι συμπληρώσουν ένα χρόνο εργασίας στην εταιρία έτσι ώστε να μην δοθούν αποζημιώσεις και να χαθούν δικαιώματα. Στα πλαίσια αυτά πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, για άλλη μια φορά, απολύσεις.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Αυτή η στάση της εργοδοσίας είναι γνωστή και από άλλα τηλεφωνικά κέντρα και φανερώνει την ανάγκηνα δώσουν απάντηση οι ίδιοι οι εργαζόμενοι. Να πούμε οργανωμένα «όχι στις απολύσεις, όχι στηντρομοκρατία, όχι στη μισή ζωή». Είναι ανάγκη τώρα να δυναμώσουμε, να οργανωθούμε στο συνδικάτομας, το ΣΕΤΗΠ και από κοινού να παλέψουμε κόντρα στην επίθεση της κυβέρνησης και των εργοδοτών.Να δώσουμε άμεσα αποφασιστική απάντηση.

Εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από τους εργοδότες πώς να φέρουμε εις πέρας κάθε φορά το κομμάτι της δουλειάς μας, εμείς ξεροσταλιάζουμε κάθε μέρα στο ακουστικό και πιεζόμαστε για να πιάσουμε τους στόχους, εμείς είμαστε που παρέχουμε όλες τις πληροφορίες στο τι συμβαίνει με τους πελάτες και σαν αποτέλεσμα καρπώνονται οι ιδιοι ολους αυτούς τους κόπους βγάζοντας κέρδη με το κιλό και στο τέλος απολύοντάς μας, πετώντας μας σαν στημένες λεμονόκουπες. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Η λογική που έχουν πολλοί συνάδελφοί μας, ότι «η δουλειά σε τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι παρά μια προσωρινή απασχόληση και στο μέλλον θα βρούμε κάτι καλύτερο, οπότε δεν έχει νόημα να πιέσουμε για βελτίωση των συνθηκών εργασίας ή για επιστροφή των απολυμένων στη δουλειά» μας γυρνάει μπούμερανγκ. Όσο δε δίνουμε απάντηση σε όσα μας πλήττουν και δε διεκδικούμε βελτίωση, τόσο τα προβλήματα διογκώνονται και θα τα βρούμε ξανά μπροστά μας σε μελλοντική θέση εργασίας.

Οργανωνόμαστε και διεκδικούμε:

► Να παρθούν πίσω οι απολύσεις που πραγματοποιήθηκαν. Ούτε σκέψη να συνεχίσει η εταιρεία το βιολί της απολύοντας συναδέλφους πριν κλείσουν έτος εργασίας. Σταθερή εργασία για όλους.

► Όχι στη συσσώρευση αδειών. Λήψη άδειας όποτε επιθυμεί ο εργαζόμενος, αποζημίωση των μη ληφθέντων αδειών με 100% προσαύξηση μετά την αλλαγή του έτους, όπως προβλέπει ο νόμος.

► Αυξήσεις στους μισθούς. Κανένας εργαζόμενος κάτω από 750€ καθαρές αποδοχές.

► Όχι στις απλήρωτες υπερωρίες. Να γίνει πρόσληψη του αναγκαίου επιπλέον προσωπικού και να σταματήσει η πίεση στους εργαζόμενους απαιτώντας να βγάζει ο καθένας δουλειά για δύο.

► 3 διαλείμματα των 20 λεπτών στο 8ωρο.

► Να λυθεί το πρόβλημα της θέρμανσης στους χώρους διαλείμματος.

► Να σταματήσει η αγενής συμπεριφορά από τους προϊσταμένους προς το προσωπικό. Είμαστε εργαζόμενοι και όχι δούλοι.

► Μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό για όλο το προσωπικό:

■ Τηλεργασία στο 50% του προσωπικού με την εργοδοσία να αναλαμβάνει την ευθύνη παροχής των απαραίτητων μέσων εργασίας (υπολογιστής, σύνδεση στο διαδίκτυο, καρέκλα/γραφείο) και το λειτουργικό κόστος (ρεύμα, θέρμανση).

■ Ατομικά μέσα εργασίας στην εταιρεία (ποντίκι, πληκτρολόγιο, ακουστικά κτλ). Ακόμα και μετά από επιβεβαιωμένο κρούσμα, συνεχίζουν να μας βάζουν να μοιραζόμαστε τα ίδια μέσα εργασίας, ζητώντας μας να τα απολυμάνουμε κιόλας εμείς οι ίδιοι!

■ Μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ με έξοδα της εργοδοσίας για όσο καιρό διαρκεί η πανδημία. Για να μπορούμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε από το χώρο εργασίας μας με ασφάλεια και για να υπάρχει πρόληψη απέναντι στην πανδημία.

■ Καθημερινές και συνεχείς απολυμάνσεις από ειδικευμένο προσωπικό, όχι τους ίδιους τους εργαζόμενους!

■ Άδεια ειδικού σκοπού με πλήρεις αποδοχές στους εργαζόμενους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Σε περίπτωση ασθενείας οικείων, να εξασφαλίζεται άδεια με πλήρεις αποδοχές και διεξαγωγή τεστ με έξοδα της εργοδοσίας.

■ Γιατρός εργασίας σε μόνιμη βάση στο χώρο εργασίας.

Γίνε τώρα μέλος στο Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής (ΣΕΤΗΠ)

Πάτα πόδι!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΕΤΗΠ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ